Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  افتاب شرق افتاب شرق

افتاب شرق

وب سايت خبر فارسي

با پيشرفت هر روزه علم و تكنولوژي به خصوص در دنياي اينترنت، شكل خبررساني و اطلاع رساني نيز تغيير يافت، در گذشته‌ي نه چندان دور، بخش عمده خبررساني‌ها از طريق روزنامه‌ها بود و مردم براي پيگيري اخبار روز ايران و دنيا بايد هر صبح روزنامه‌ي آن روز را تهيه مي‌كردند. 

همچنين سرعت اطلاع رساني اخبار بسيار كند بود و حتي با وجود راديو و تلويزيون نيز، گاهي خلع سرعت احساس مي‌شد، اما با ظهور اينترنت و شكل گيري وب سايت‌ها بسياري از سرويس‌هاي خبري با برپايي وب سايت خبري تحولي شگرف در دنياي اخبار و اطلاعات به وجود آوردند.

شايد اولين و مهم‌ترين اين تحولات افزايش سرعت در جمع آوري و انتشار اخبار باشد. وب سايت‌هاي خبري به صورت 24 ساعت شبانه روز اخبار ريز و درشت را از همه جاي ايران و جهان جمع مي‌كنند و در معرض نمايش عموم قرار مي‌دهند. اتفاق مثبت ديگري كه در اين بين ايجاد شده اين است كه هرجا به اينترنت دسترسي داشته باشيد و به سرعت مي‌توانيد اخبار مورد علاقه خود را بخوانيد.

سايت هاي خبري شما دسته بدي هاي زير باشد:

1_اخبار سلامتي

2_اخبار تكنولوژي

3_اخيار فرهنگ و هنر

4_اخبار كسب و كار 

5_اخبار اجتماعي

6_اخبار ورزشي

در ادامه قصد داريم وب سايت را معرفي كينيم كه داراي همه ي اين ويژگي هاست

 

وب سات خبري افتاب شرق

وب سايت خبري افتاب شرق برترين و بروز ترين اخبار ايران و جهان را در ضمينه هاي مختلف منتشر مي كند.اين اخبار جمع اوري ده از برترين وب سايت هاي خبري در گشور مانند تنسيم ,خبرگزاري انلاين و.... مي باشد.

 

 

 

كلام اخر

در اين مقاله سعي شد به طور مختصر و كوتاه ويژگي هاي يك سايت خبري بهمراه بهترين وب سايت خبري فارسي معرفي شود.اكنون پيشنهاد مي كنيم بروز ترين اخبار را در وب سايت خبري افتاب شرق دنبال كنيد


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/12/13 ساعت: ۰۳ توسط:aftabsharhg :